Prenote

Assalamualaikum

Mungkin dunia blogger tidak lagi semeriah dulu. Tapi aku tetap setia menulis disini. Dari 2009 hingga kini.

Tuesday, December 22, 2009

Abdul Latip

Sejak kebelakangan ini, asyik beli karya-karya dari pakcik Latip ni. Setakat ni saya dah ada 7 buah buku dia. Tapi yang paling saya suka buku ni, Salahudin Ayubi! Moga semangat dan kehebatan Salahudin Ayubi dapat saya resap ke dalam diri. Seterusnya menjadi insan luar biasa! Qawiy! Nak ber 'hamasah' luar biasa macam beliau. Kagum sangat.


Korang carilah buku-buku penulisan pakcik Latip ni. Worth it. Ok. Assalamualaikum.

Sunday, December 13, 2009

Bowling


Assalamualaikum.

Bowling huh?

Actually I am not good in this game.
not even a strike..spare? kalau bertuah dapat.
I have been at Kuantan Parade last night. It was a reunion of my SMKSP mates.

Nice to meet them all... Even though, I do not recorgonised some of them...
everything has change..through this hard 5 year...lol

anyway..happy friendship day,

Hanya zaman persekolahan sahaja yang


mengajar kita erti sahabat dan remaja


dan bila zaman itu berlalu, nescaya


ia takkan kembali lagi, masa ini jua kita 


mengambil haluan masing2..mungkin 


sukar untuk kita bersatu kembali 


dalam satu tempat sekecil bilik darjah.


belajar, bergurau, kekantin, ketandas bersama..


terbukti zaman remaja adalah zaman yang 

sukar dilupakan...

mungkin satu hari nanti kita


akan menangis kerana rindukan zaman pelajar


yang sangat indah...jadi hargailah zaman remaja


dan zaman persekolahan anda,,,fikir-fikirkanlah...


p/s Bukan saya buat karya tu, copy paste dari kawan. Best kan. 

Baiklah, itu sahaja dari saya kali ini. Assalamualaikum.